Bouwjaar | 29-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.180 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.180 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rotim green cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gouwzeestraat 2 |
Postcode | 1382 KD |
Plaats | Weesp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 430839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotimgreencars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2015 - mrt. 2018
Aandrijving
Actieradius: 199 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.970 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 30 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 40 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 256 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 12:00
Bruikbare accucapaciteit: 22.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 130 km
Ingeschat verbruik: 20.39 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 139 km
Actieradius praktijk winter: 115 km
Verbruik praktijk zomer: 20.22 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.42 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 150 kWh/100km
goedrijdende auto, wel hier en daar wat gebruikers sporen.
€5750,00
Voorop lopen in techniek en hoge eisen stellen aan rijgemak: daarmee staat Nissan al jaren in de lijst van populaire merken. Innovation that excites! Met de combinatie van elektrische aandrijving en automatische transmissie manoeuvreert u soepel door het verkeer. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en elektrisch bediende ramen.
Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Interval, normaal of high-speed? Bij iedere neerslag reageert de regensensor altijd op gepaste wijze! Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort.
Neem contact op voor een proefrit en ervaar de power van elektrisch rijden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.