Bouwjaar | 24-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.353 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 8.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.353 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Steen Autoverkoop |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Oude Werf 4 |
Postcode | 1851 PW |
Plaats | Heiloo |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5320160 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.steenauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2018
Aandrijving
Actieradius: 199 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Lengte: 445 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.945 kg
Accu
Accu: 24 kWh
Accu laden: 3.3 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Voor garantie conform Bovag-voorwaarden kunnen wij u het full service pakket aanbieden. Voor informatie zie elders in deze advertentie of bel ons op 072-5320160, dan staan wij u graag te woord.
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Full Service pakket (€ 795 meerprijs):
Dit houdt ons full service pakket in:
- 3 mnd full service Bovag garantie
- Exterieur gewassen en gepoetst
- Reinigen van het interieur
- Onderhoudsbeurt
- APK keuring
- 1/2 tank
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min
"Ondanks onze grote zorg voor het samenstellen van deze advertentie kunnen er geen rechten worden ontleend aan het gepubliceerde. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden."
Voor een financiering op maat kunt u contact opnemen met onze financiële partner DTC te IJsselstein tel 030-6868750.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.