Nissan Leaf ¤4.895,- Na Subsidie Tekna Leder 360-CameraNavi Ecc Stoel en Stuur-verwarming Lmv 24kWh Cruise Control Regen-Licht Sensor Bluetooth DAB Eigen ACCU-gee

€ 6.895,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-06-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.344 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Nissan Leaf ¤4.895,- Na Subsidie Tekna Leder 360-CameraNavi Ecc Stoel en Stuur-verwarming Lmv 24kWh Cruise Control Regen-Licht Sensor Bluetooth DAB Eigen ACCU-gee


€ 6.895,-

Algemeen

Bouwjaar 20-06-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.344 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Corsten BV
Contactpersoon Bart Corsten
Adres Mariastraat 64
Postcode 5738 AK
Plaats Mariahout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocorsten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2013 - mei 2017

Aandrijving
Actieradius: 199 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.945 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 24 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 40 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 256 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 22.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 131 km
Ingeschat verbruik: 20.21 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 139 km
Actieradius praktijk winter: 115 km
Verbruik praktijk zomer: 20.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.18 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 150 kWh/100km

Hij biedt volop ruimte, deze Nissan LEAF, en dankzij zijn elektrische aandrijving is er ook plenty vermogen voor een dynamische rijstijl. Deze auto is van het bouwjaar 2016 en heeft 67344 kilometer gelopen. Bent u ook toe aan een auto met elektromotor? Goeie keuze! De lederen bekleding benadrukt de luxe uitstraling van deze auto. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Nooit meer stramme spieren bij het uitstappen: daar zorgen de comfortstoelen voor! Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Nissan LEAF. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Tot de uitrusting van deze Nissan behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels rondom de auto in beeld brengt voor een optimaal zicht. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. De uitrusting van deze auto is met regensensor, cruise control, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.

Stel niet meer uit en kies nu voor elektrisch rijden! We zetten 'm graag klaar voor een proefrit. Eén belletje is genoeg.

= Bedrijfsinformatie =

Prijs is een meeneemprijs; Kijk voor meer informatie, foto's, en onze act

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie