Bouwjaar | 20-06-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2013 - mei 2017
Aandrijving
Actieradius: 199 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.945 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 24 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 40 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 256 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 22.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 131 km
Ingeschat verbruik: 20.21 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 139 km
Actieradius praktijk winter: 115 km
Verbruik praktijk zomer: 20.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.18 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 150 kWh/100km
Hij biedt volop ruimte, deze Nissan LEAF, en dankzij zijn elektrische aandrijving is er ook plenty vermogen voor een dynamische rijstijl. Deze auto is van het bouwjaar 2016 en heeft 67344 kilometer gelopen. Bent u ook toe aan een auto met elektromotor? Goeie keuze! De lederen bekleding benadrukt de luxe uitstraling van deze auto. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Nooit meer stramme spieren bij het uitstappen: daar zorgen de comfortstoelen voor! Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Nissan LEAF. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Tot de uitrusting van deze Nissan behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels rondom de auto in beeld brengt voor een optimaal zicht. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. De uitrusting van deze auto is met regensensor, cruise control, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
Stel niet meer uit en kies nu voor elektrisch rijden! We zetten 'm graag klaar voor een proefrit. Eén belletje is genoeg.
= Bedrijfsinformatie =
Prijs is een meeneemprijs; Kijk voor meer informatie, foto's, en onze act
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.