Bouwjaar | 03-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 159.020 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 159.020 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Referentienummer: 19060615191284
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aandrijving
Actieradius: 378 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 40 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 66 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 288 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 38 kWh
Ingeschatte actieradius: 265 km
Ingeschat verbruik: 21.31 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 264 km
Actieradius praktijk winter: 218 km
Verbruik praktijk zomer: 21.36 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.8 kWh/100km
Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000 of €2.950) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen.
Deze Nissan LEAF is ontwikkeld om uw leven gemakkelijker te maken. En comfortabeler. En veiliger. Kijk maar naar zijn ruimtelijke interieur, zijn stijlvol gelijnde carrosserie en zijn krachtige motor. U hoort slechts het lichte gezoem van de elektromotor tijdens het rijden. De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. Het interieur is luxe uitgevoerd met leren bekleding. Zelfs als het buiten ijzig koud is, kunnen zowel de bestuurder als de passagiers op de achterbank snel opwarmen, dankzij de verwarmbare stuurwiel en de achterbankverwarming. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Dankzij het digitale dashboard leest u alle benodigde info gemakkelijk en overzichtelijk af. Met de 360 graden camera kunt u elk detail rond de auto zien, waardoor mogelijke schade door verkeerd inschatten van afstanden vermede
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.