Bouwjaar | 04-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.016 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.016 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service Autoborg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gotenburgweg 58 |
Postcode | 9723 TM |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 2030514 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boschcarserviceautoborg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - apr. 2022
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 270 km
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
De prijs die u ziet op onze website is de prijs voor een compleet rijklare auto
Dus geen afleveringskosten, prijs all-in!
Hier zit bij in:
- Onderhoud volgens fabrieksschema uitgevoerd!
- APK gekeurd!
- Direct rijden met 12 maanden garantie!
- 100% gegarandeerd nette auto!
- Kilometerstand gecontroleerd en gegarandeerd! (RDW/NAP)
- Volledige onderhoudshistorie!
- Gepoetste auto!
- €40,- brandstof/ volle accu bij aflevering!
- Inruil, financiering en lease is mogelijk!
In Nederland kun je inderdaad tot €2.000 subsidie krijgen voor de aanschaf van een nieuwe elektrische auto, waaronder deze Nissan Leaf, via de Subsidie Elektrische Personenauto's (SEPP). Aanvraagprocedure: Je moet de subsidie aanvragen via de website van de RVO (Rijksdienst voor Ondernemend Nederland). Hier staan ook de stappen in uitgelegd.
De Nissan LEAF, zoals dit exemplaar uit 2021, valt op door de combinatie van zijn ingetogen design, zijn ruime interieur en zijn uitstekende rijeigenschappen. Deze auto heeft 22902 kilometer gelopen. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken wel! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Pas de interface van uw cockpit moeiteloos aan. Het is mogelijk door het digitale dashboard in deze auto. Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Deze Nissan is voorzien van automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, lederen stuur en boordcomputer.
Aan boord van deze Nissan houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Deze Nissan LEAF is ook behul
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.