Bouwjaar | 24-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.832 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.832 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - apr. 2022
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aandrijving
Actieradius: 378 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg
Accu
Accu: 40 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 66 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 288 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 38 kWh
Ingeschatte actieradius: 217 km
Ingeschat verbruik: 20.27 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 264 km
Actieradius praktijk winter: 218 km
Verbruik praktijk zomer: 21.36 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.8 kWh/100km
Druk het gaspedaal in en voel de fenomenale kracht van de elektromotor. In een elektrische auto rijdt u tegelijk dynamisch en ontspannen. Deze dealeronderhouden Nissan LEAF is van het bouwjaar 2018 en heeft 53832 kilometer op de teller staan. U hoort slechts het lichte gezoem van de elektromotor tijdens het rijden. Deze auto biedt stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur, waardoor het zelfs op de koudste dagen aangenaam rijden is. Een goede zithouding is essentieel voor een fitte rit. Daarom is deze auto uitgerust met comfortstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.
De kracht van de 360 graden camera op deze auto resulteert in optimale zichtbaarheid en veiligheid. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Alle audiofuncties zitten onder uw vingertoppen door de audiobediening op het stuur. Met DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en usb-aansluiting is deze Nissan helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Nissan LEAF is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.