Bouwjaar | 03-03-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
€ 21.490,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Capacit de charge: 405 kg
PBV: 1.700 kg
Dimensions (LxlxH): 42 x 20 x 16 cm
Empattement: 264 cm
Transmission: Avant
Date 6: 2020-10-01
Apple Carplay et Android Auto Avertisseur de ceintures de scurit Bluetooth Capteur de temprature extrieure Commande radio au volant Connexion USB DAB+ Ecran tactile 8'' couleur Emergency & Breakdown Call Haut-parleurs (4) Intelligent Lane Intervention Rgulateur / Limiteur de vitesse Systme de contrle de la pression des pneus(TPMS) Systme de reconnaissance des panneaux signalisat. WIFI et Reconnaissance Vocale Banquette AR rabattable 60/40 Air conditionn Appuis-tte arrire (3) Ceintures 3-points enrouleur AR Ceintures 3-points enrouleur AV Commande distance du verrouillage central Direction assiste Eclairage d'ambiance Eclairage du coffre Intrieur tissu Miroir de courtoisie ct conducteur et passager Porte-gobelets AV (2) Rangement contre-portes AV/AR+porte-bouteilles Rtroviseurs extrieurs rglage lectrique Sige conducteur rglable en hauteur Sige conducteur rglable lectriquement Sige passager rglable lectriquement Siges avant sport avec appuie-tte intgr Verrouillage central Vitres lectriques AR Vitres lectriques AV + commande impulsion conduc. Volant rglable en hauteur et en profondeur Accoudoirs de portes AV et tableau de bord similicuir Black Jantes acier 16'' avec enjoliveurs + 215/65 Peinture unie Poignes de portes en teinte carrosserie Poignes de portes intrieures chromes Spoiler arrire ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag passager Airbags latraux Airbags rideaux Assistance au freinage Ceintures avant rglables en hauteur EBD ESP Essuie-glace avant 2 vitesses + intermittence Feux antibrouillard arriere LED Feux arrire LED Feux de jour LED Freinage d'urgence avec dtection piton (P-FEB) High Beam Assist Intelligent Emergency Braking Kit de rparation de pneu NBAS - Systme d'assistance au freinage Nissan Points d'ancrage ISOFIX pour sige enfant AR Active Ride Control Alerte de franchissement de ligne Start & Stop TCS (antipatinage) Vehicle Dynamic Control
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Juke | Haat of liefde?
Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?
De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.
Plus
- prima rijeigenschappen
- beschaafd verbruik
- onderscheidend uiterlijk
Min
- matige klank BOSE audiosysteem
- klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
- weinig souplesse na koude start
Conclusie
Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.
Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.
Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.