Bouwjaar | 17-01-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.645 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.645 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Capacit de charge: 369 kg
PBV: 1.810 kg
Dimensions (LxlxH): 42 x 20 x 16 cm
Empattement: 264 cm
Transmission: Avant
Date 6: 2022-06-01
Appel d'urgence Apple Carplay et Android Auto Camra de recul + marqueurs de distance dynamique Capteur de temprature extrieure Capteurs de stationnement avant et arrire Combimeter EV Energy Combin d'instrumentation avec cran couleur TFT 7'' Commande radio au volant Connecteurs USB aux places arrire (2.4A) Ecran tactile 8'' couleur Indicateur de changement de vitesse optimal NissanConnect Services Services tlmatiques avec accs distance depuis un smartphone : verrouillage/dverrouillage du vhicule, informations sur l'historique de conduite, appel manuel pour l'assistance en cas de panne, rappel des entretiens,... Park Distance Control arrire Rappel de bouclage de ceinture Reconnaissance des panneaux de signalisation Rgulateur actif de marche Systme d'infodivertissement Nissan Connect - cran tactile couleur 8'' - 4 HP (avant et cts) - Apple Carplay et Android Auto - Connecteur USB - Connecteur Aux - Commandes au volant - Bluetooth - Rception radio numrique DAB+ TPMS - Systme de contrle pression pneus WIFI et Reconnaissance Vocale Banquette AR rabattable 60/40 Plancher de coffre modulabe Accoudoir central AV Accoudoirs de portes AV et tableau de bord similicuir Grey Appuie-tte rglables en hauteur l'arrire (3) Bourrelet de protection des genoux revtu de similicuir gris Climatisation automatique Eclairage du coffre Palettes au volant Pare-soleil avec miroir de courtoisie Plage arrire dmontable Porte-gobelets AV (2) Prise 12V Rtroviseur intrieur anti-blouissement automatique Rtroviseurs chauffants rabattables automatiquement Rtroviseurs extrieurs rglage lectrique Sellerie Tissu Noir & Gris Sige conducteur rglable en hauteur Siges avant en design sport avec appuie-ttes intgrs Verrouillage central avec commande distance Vide-poches dans les portes AV/AR Vitres latrales arrire et lunette arrire surteintes Vitres lectriques AV/AR avec fonction One-Push ct conducteur et passager Volant et pommeau du levier de vitesses en cuir Volant rglable en hauteur et en profondeur Antenne aileron de requin Black Becquet arrire Coques de rtroviseurs extrieurs en couleur Enigma Black Poign&ea
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Juke | Haat of liefde?
Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?
De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.
Plus
- prima rijeigenschappen
- beschaafd verbruik
- onderscheidend uiterlijk
Min
- matige klank BOSE audiosysteem
- klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
- weinig souplesse na koude start
Conclusie
Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.
Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.
Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.