Nissan Juke 1.6 Acenta airco 170.000 DKM Nap Zwart 2011

€ 5.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-06-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.965 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 86 kW (117 pk)

Nissan Juke 1.6 Acenta airco 170.000 DKM Nap Zwart 2011


€ 5.450,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.965 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 86 kW (117 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AUTOMOTIVE DIJKMAN
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe havenweg 51G 51
Postcode 1216 BL
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22863066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automotive-dijkman.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 177 x 157 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 607 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

GRAAG BELLEN BETER DAN MAILEN, OF STUUR WHATSAPP GRAAG, KOM LANGS KOFFIE STAAT KLAAR.

INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELS PRIJS!

NL: Graag vooraf bellen voor bezichtiging en/of vragen Op mail reageren wij niet!
EN: Please call in advance for viewing and / or questions We do not respond by mail!
BS: Kao i pozvati pred za gledanje i / ili pitanja Na mail mi ne reagiraju!
PL: Jak zadzwonic z wyprzedzeniem do ogladania i / lub pytania Na maila nie reaguja!

website:
www.automotive-dijkman.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Juke | Haat of liefde?

Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?

Autotest | Nissan Juke Haat of liefde?

De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • beschaafd verbruik
  • onderscheidend uiterlijk

Min

  • matige klank BOSE audiosysteem
  • klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
  • weinig souplesse na koude start

Conclusie

Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.

Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.

Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.

Deel deze advertentie