Bouwjaar | 07-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.335 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
€ 19.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.335 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Lieshout Automobielassociatie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Component 120 |
Postcode | 1446 WP |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 368281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanlieshout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 46 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 180 x 159 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 628 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Prijs met 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE bedraagt 19450.- Euro. De auto wordt dan afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt, tenminste 1 jaar APK, RDW leges etc. Prijs zonder garantie bedraagt 18700.- Euro. Wij bieden de mogelijkheid hierbij om de auto met een kleine beurt en nieuwe APK af te nemen voor € 295.-
= Bedrijfsinformatie =
MOCHT U VIA MAIL EEN INRUILINDICATIE WILLEN DAN VERZOEKEN WE U OM EEN VOLLEDIGE OMSCHRIJVING VAN DE IN TE RUILEN AUTO, LIEFST MET FOTO'S DOOR TE MAILEN.
Autobedrijf van Lieshout is actief sinds 1987. In Purmerend hebben we de beschikking over 6750 M2 ruimte. In onze eigen werkplaats doen we het onderhoud en APK aan alle merken auto's. We hebben een grote showroom, ongeveer 200 auto's op voorraad en wekelijks circa 20 nieuwe occasions. Rechtstreeks verbinding met de RDW zorgt er voor dat we direct auto's op naam kunnen zetten en exporteren.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Van Lieshout Automobielassociatie B.V. niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekenbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Juke | Haat of liefde?
Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?
De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.
Plus
- prima rijeigenschappen
- beschaafd verbruik
- onderscheidend uiterlijk
Min
- matige klank BOSE audiosysteem
- klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
- weinig souplesse na koude start
Conclusie
Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.
Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.
Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.