Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Instyle | Camera

€ 26.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-08-2020
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 29.335 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.360 cc
Vermogen 165 kW (225 pk)

Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Instyle | Camera


€ 26.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-08-2020
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 29.335 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.360 cc
Vermogen 165 kW (225 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bockhoudt Groningen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Moermanskweg 4
Postcode 9723 HM
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5771023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bockhoudt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Welkom bij Autobedrijf Bockhoudt ,
Autobedrijf Bockhoudt is gevestigd in Groningen & Assen ,

Wij leveren de auto met het volgende afleverpakket:

Afleverpakket Compleet ( Deze heeft een meerprijs van € 695,- tot € 1.295,-* )
oTenaamstelling / Vrijwaren
o6 Maand Garantie op auto's met een vraagprijs van boven € 4.500,-
( Achteraf gemonteerde accessoires zijn uitgesloten )
oOnderhoudsbeurt volgens schema
oNieuwe Apk Keuring
oAirco Check ( Indien aanwezig )
oDistributieriem vervangen ( indien nodig )
oVan binnen & buiten professioneel gereinigd )
o 1/2 Tank vol brandstof

Kwaliteit , zekerheid en vertrouwen onder één dak !

Graag adviseren wij u over de mogelijkheden.

Alle Moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mitsubishi Outlander | Groene energie?

Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.

Autotest | Mitsubishi Outlander Groene energie?

Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.

Plus

  • sterk en zuinig
  • hoogwaardige aankleding
  • ruim en praktisch

Min

  • problemen met snelladen

Conclusie

De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.

Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?

Deel deze advertentie