Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Instyle Org NL. Camera, Trekhaak, DVD
€ 13.950,-
Bouwjaar | 11-12-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.678 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.678 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rieg Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Coevorderstraatweg 31A |
Postcode | 7917 PP |
Plaats | Geesbrug |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15402675 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riegautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2013 - okt. 2015
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 90 kW (122 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 167 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.785 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.310 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 44 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Zeer nette luxe uitgevoerde auto.
Laadkabels aanwezig!!
Afneembare trekhaak.
Onderhoudsboekjes zijn aanwezig en bijgehouden!
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen al onze auto's ter plekke voor u te naam stellen en al onze auto's worden geleverd met een nieuwe APK.
Wij zijn doorlopend opzoek naar vers aanbod, hierdoor kunnen wij niet altijd aanwezig zijn. Een melding van uw komst kan voorkomen dat u voor een dichte deur staat.
U kunt altijd even vrijblijvend contact met ons opnemen 0615402675 evt ook voor WhatsApp.
Wij verkopen alleen auto's met aantoonbare kilometerstanden volgens de Nationale Auto Pas (NAP), vaak afkomstig van dealers. Tevens hebben al onze auto's bij aflevering een geldige APK keuring en zijn van binnen en buiten schoon. Mocht het N.A.P. logo (nog) niet zichtbaar zijn bij de advertentie kunt u ons altijd vragen om een uitdraai van de kilometerstand
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?