Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two ? SCHUIFDAK ? NAVI ? CAMERA ? CRUISE ? NAP
€ 8.495,-
Bouwjaar | 04-01-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.615 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 108 kW (147 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.615 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 108 kW (147 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Oss B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lichtstraat 21A |
Postcode | 5349 CA |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 465299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenteross.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2011 - mrt. 2013
Technische informatie
Koppel: 199 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 63 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 172 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
**Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat**
o Afkomstig van de particuliere eigenaar
o GEEN Afleverkosten!
**Laatste beurt uitgevoerd op 08-01-2024 bij 201.439 km**
= Bedrijfsinformatie =
Autocenter Oss is een bij de BOVAG aangesloten familiebedrijf waar u sinds 1995 terecht kunt voor al uw auto-gerelateerde zaken. In de afgelopen jaren hebben wij ons gespecialiseerd in de in- en verkoop van jong gebruikte occasions.
U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom.
Lees onze klanten beoordelingen: http://www.autocenteross.nl/
Type- en specificatie fouten zijn voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?