Bouwjaar | 07-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.042 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.042 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Gooijer B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cuneraweg 208 |
Postcode | 3911 RS |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)317 - 619111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ottodegooijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2013 - jul. 2014
Modelcode: R61
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 179 x 152 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.305 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij binnenkomst van al onze auto's worden deze vooraf gecontroleerd. Dit biedt u de zekerheid dat alle belangrijke aspecten zijn gecheckt. Onze occasions worden standaard geleverd met een vloeistoffen controle, een geldige APK en schoongemaakt. Optioneel kunt u kiezen voor een aflever-/garantiepakket tegen een meerprijs. Voor meer informatie over onze pakketten, bezoek www.ottodegooijer.nl of bel naar 0317-619111.
- E-mail: info@ottodegooijer.nl
- Telefoon: 0317-619111
- We bieden de mogelijkheid tot inruil van uw huidige voertuig!
Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15.
Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf aangesloten bij de BOVAG.
U kunt bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe en/ of gebruikte auto van alle merken.
Droomauto gezien?
Wij bieden uitgebreide mogelijkheden voor leasing, financiering en verzekering van uw auto.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte, of bezoek onze website
www.ottodegooijer.nl en bereken zelf uw maandelijkse kosten.
Meer weten?
Kijk op www.ottodegooijer.nl voor ons complete aanbod en hoge kwaliteit van foto's.
Neem gerust vrijblijvend contact met ons op voor een afspraak en eventuele proefrit.
Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 09.00u tot 17.00u.
Op zaterdag zijn wij geopend van 09.00u tot 16.00u.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Paceman | Commercieel denken
De nieuwe generatie van de legendarische Mini is een succes, daar is geen twijfel over mogelijk. En om dat succes te vergroten brengt de fabrikant allerhande varianten uit. Net als vroeger zijn er een stationcar en een cabrio. Maar... toen niet meer uit het verleden kon worden geput, ging Mini nieuwe uitvoeringen verzinnen. De laatste variant is de "Paceman".
De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen.
Plus
- uitstekende wegligging
- onderscheidende vormgeving
Min
- vermoeiend op lange afstand
- leeftijd begint te tellen (achterhaalde techniek)
Conclusie
Marketing les 1: Zoek een gat in de markt en vul het. Les 2: als er geen gat is, maak het dan. Nadat MINI alle denkbare varianten had uitgebracht op het legendarische model uit de vorige eeuw, werden nieuwe varianten bedacht. De Paceman moet nu als kers op de taart het beste van alle MINI's combineren.
In vele opzichten is dat gelukt. De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen. Het weggedrag is op-en-top MINI en dus is ook het rijplezier gegarandeerd.
De vraag resteert echter? Wie zit hier op te wachten? De geschiedenis leert dat soortgelijke mengelmoesjes van andere merken (SsangYong Actyon, Kia Soul, BMW X6) nauwelijks aanslaan. Bovendien blijft het een raadsel waarom het belangrijkste gat in de markt nog steeds niet is gevuld: wanneer komt er een MINI die daadwerkelijk mini is? Wanneer wordt de kleine Rocketman die MINI in 2011 toonde in productie genomen?