Bouwjaar | 06-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.443 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 9.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.443 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Geel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoge Akker 2B |
Postcode | 4741 TW |
Plaats | Hoeven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 505995 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vangeelautobedrijf.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.590 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie: Deze auto wordt bij aflevering geleverd met: -6 Maanden Garantie -Minimaal 1 jaar geldige APK -Onderhoudsbeurt volgens merk specificatie -BOVAG 40 Punten check -14 dagen omruilgarantie -Minimaal 25,- Brandstof -Banden met minimaal 3 mm -Uitleg over de ins/outs van de auto
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Met een auto als deze Mini Mini Cabrio komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Mini wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. U bent in deze Mini ook voorzien van buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Mini Mini Cabrio heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als een van de banden onvoldoende lucht bevat.
Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.