Mini ONE Mini Cabrio 1.6 Pepper Youngtimer

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-04-2005
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 213.048 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Mini ONE Mini Cabrio 1.6 Pepper Youngtimer


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2005
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 213.048 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Marco Schuyt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Mossel 4
Postcode 1723 HZ
Plaats Noord-Scharwoude
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)226 - 453558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marcoschuyt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2004 - mrt. 2009
Modelcode: R52

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.565 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Aantal eigenaren: 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Met een auto als deze MINI Cabrio komt u absoluut goed voor de dag. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Als u eenmaal kennis hebt gemaakt met het elektrische cabriodak dan weet u het zeker: bij deze auto is over elk detail nagedacht. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Deze auto heeft airconditioning aan boord. De MINI is standaard voorzien van: lederen stuur en boordcomputer.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem automatisch of de druk in de banden nog op peil is.

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Een gevoel van vrijheid ervaar je pas in deze cabrio. Neem contact op en probeer 'm uit!

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's staan geadverteerd voor meeneemprijzen, en worden afgeleverd met APK.

Inruil auto, boot, motor, brommer enz... mogelijk

Altijd 50 occasions op voorraad!

Wij zijn inmiddels al meer dan 20 jaar een begrip in tweedehands en nieuwe auto's!

Tevens doen wij onderhoud en reparaties.

Garage Marco Schuyt

De mossel 4
1723 HZ Noord-Scharwoude
0226-453558 - 06-25181812

Aan de getoonde informatie op deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie