Bouwjaar | 30-03-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.806 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 9.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.806 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MG Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donkervoortlaan 22 |
Postcode | 3261 NE |
Plaats | Oud-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54944930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mg-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.590 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Origineel nederlands geleverde MINI Cabriolet die keurig is onderhouden, heel erg weinig kilometers heeft gereden en scherp geprijsd is!
Of u nu in een MINI One Cooper of Cooper S rijdt, het blijft een feest om in te rijden.
= Bedrijfsinformatie =
We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.
Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.
Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.
Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.
U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!
De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.
Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
(INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)
Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.
Bezoekadres:
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
3261 NH OUD-BEIJERLAND
0186-510001
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.