Bouwjaar | 06-06-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.929 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.929 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thoonen |
Contactpersoon | P.Thoonen |
Adres | Stationsplein 3 |
Postcode | 5431 CE |
Plaats | Cuijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 312126 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-thoonen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
De auto word rij-klaar afgeleverd dit houd in dat:
- Hij afgeleverd word met een nieuwe APK.
- Controleren & afvullen van de vloeistoffen.
- De auto van binnen en buiten gepoetst is.
- Kortom, instappen & weg rijden!
U bent altijd welkom in onze showroom, of neem contact met ons op per mail of telefoon!
Onze openingstijden zijn;
Ma t/m Vr 8.30 - 12.00 & 13.00 tot 18.00.
Zaterdag: 10.00 - 12.00 & 12.00 tot 17.00.
U kunt bij ons terecht voor:
Verkoop van nieuwe als gebruikte auto's & Motoren.
Alle soorten reparatie's aan Auto's & Motoren.
Schadereparatie.
Ruitreparatie.
A.P.K
Banden.
= Bedrijfsinformatie =
Typefouten onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.