Bouwjaar | 04-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.146 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.146 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Schaftenaar B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderzeestraatweg 469 |
Postcode | 8091 CM |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3761611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schaftenaar-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2005 - dec. 2006
Modelcode: R50/R53
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Geniet van elke rit in stijl en comfort met deze compacte maar verrassend ruime auto Zijn compacte motor geeft deze MINI uitstekende prestaties, maar zorgt voor een bescheiden brandstofverbruik. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 15 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Het audiosysteem bedient u blind met behulp van de audiobesturing op het stuur. Veilig en praktisch! In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. De uitrusting van deze MINI is met lederen stuur en boordcomputer behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI samen. Een foute bandenspanning kan zorgen voor gevaarlijke situaties. Deze MINI is daarom voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem.
Lijkt deze MINI u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Informeer naar de beschikbaarheid van deze auto! Inruil van uw huidige auto is mogelijk, ga voor een inruilindicatie naar www.schaftenaar-autos.nl. Ook is het mogelijk deze auto te financieren / leasen.
Autobedrijf Schaftenaar is reeds vijftig jaar het juiste adres voor aanschaf van een 1e klas gebruikte auto.
Tevens beschikken wij over een werkplaats voor al u onderhoud van de auto, ook zijn een APK keuringsstation.
Op onze locatie staat een aanbod van circa 200 auto's van alle merken. Wij zijn Bovag lid, wij bieden garantie volgens de BOVAG-norm.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.