Bouwjaar | 05-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.169 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 6.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.169 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carteam Smit Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hauwert 46 |
Postcode | 1691 EH |
Plaats | Hauwert |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 201431 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carteamsmitautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - dec. 2013
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Oogt goed, rijdt super. Deze MINI is een zakenauto pur sang. De benzinemotor van deze MINI is niet alleen zuinig, maar ook bijzonder prestatiegericht. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Een andere zender kiezen. Het geluid harder of zachter zetten. Met de audiobediening op het stuurwiel bedient u de radio veilig met uw handen aan het stuur. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn buitentemperatuurmeter, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI samen. Als extra optie is deze auto voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem. Dat betekent: meer veiligheid en minder kosten.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?
= Bedrijfsinformatie =
Belt of mailt u van te voren even of de betreffende auto nog aanwezig is. Het is jammer van de tijd en de gereden km's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.