Mini ONE Mini 1.6 Business Line-Airco-Navi- NL auto-

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-06-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 251.215 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Mini ONE Mini 1.6 Business Line-Airco-Navi- NL auto-


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 251.215 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.530 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 450): Afleverpakket (3): Onderhoudsbeurt met nieuwe APK keuring. 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze Mini komt uit 2012, werd geleverd van 01-03-2010 tot 31-12-2013 en kostte toen € 19.484,-. Deze originele Nederlandse auto heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
*****
De auto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,2 seconden. Het verbruik van deze auto is gemiddeld 5,2 liter per 100 km en hij weegt 1055 kg. De wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
*****
Bij het ontwerp van de Mini Mini is alles gedaan om een kwaliteitsauto neer te zetten. Ook deze Mini is dan ook een auto die tegelijk stijlvol, comfortabel en ingetogen luxueus is. De aandrijving van deze Mini komt voor rekening van een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Mini horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
*****
U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Ook buitentemperatuurmeter, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
*****
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mini Mini samen. Een klapband is het laatste waarop u zit te wachten. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem of er nog genoeg lucht in zit.
*****
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
*****
Wij werken graag op afspraak, altijd even bellen voor vertrek. De auto kan inmiddels verkocht zijn of gereserveerd. Wij hebben twee locaties waar we werken Dijkhuizen 95 (dorp) en Westerweiden 28. (industrieterrein).
*****
Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk.
*****
Financiering is moge

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie