Mini ONE Mini 1.4 Pepper

€ 3.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.188 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Mini ONE Mini 1.4 Pepper


€ 3.995,-

Algemeen

Bouwjaar 03-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.188 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Kramer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 1
Postcode 4401 LA
Plaats Yerseke
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 571699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdekramer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Mini wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: dakspoiler, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen en metallic lak.

Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Te weinig lucht in de banden kan leiden tot een lekke band of zelfs een klapband. Daarom waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem als de druk te laag is.

Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie