![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 08-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.282 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 5.449,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.282 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goldenstone Cars B.V. |
Contactpersoon | M.Altintas |
Adres | Binnenhavenweg 15 |
Postcode | 8211 AA |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54332223 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goldenstonecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2014
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Lengte: 370 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.510 kg
Interieur
Interieur: Cloth cosmos carbon black, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
Airco,Cruise,Schuifdak,LM Velgen,N.A.P,APK Bij Aflevering
Goldenstone Cars B.V. (Groothandel) heeft altijd c.a. 300 gebruikte occasions op voorraad met aantoonbare historie. Omdat wij ook al 20 jaar actief zijn in de auto branche kunnen wij altijd auto's leveren voor scherpe prijzen!
Inruil en financiering is mogelijk bij ons!
Om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig om eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
Voertuigen tenaamstellen is bij ons op locatie mogelijk!
Wij verzorgen zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We can handle export documents and insurance.
Wir machen uns zu exportieren Pa piere mit Anmeldung und Versicherung.
Bekijk onze website voor meer foto's en al onze diensten.
www.goldenstonecars.nl
Voor meer info kunt u altijd bellen naar Tel: 0320 22 45 00 of Mobiel: 06 54 33 22 23
Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
![Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/122/mini-one.jpg)
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.