Bouwjaar | 09-11-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.598 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.233 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-11-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.598 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.233 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kiwicars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haefland 31 |
Postcode | 6441 PA |
Plaats | Brunssum |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5643040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplaza-brunssum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Lengte: 382 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zeer nette en sportieve Mini One uit 2015 met slechts 46.000 kilometer op de teller! Deze compacte krachtpatser is professioneel gechiptuned naar 150 PK, wat zorgt voor een dynamische rijervaring. De auto verkeert zowel vanbinnen als vanbuiten in topconditie: het interieur ziet er nog uit als nieuw en de auto is voorzien van 4 seizoensbanden.
Perfecte auto voor wie zoekt naar stijl, comfort en extra pit. Klaar om direct in te stappen en van te genieten!
Belangrijke kenmerken:
o Bouwjaar: 2015
o Kilometerstand: 46.000 km
o Gechiptuned naar 150 PK
o Uitstekende staat, zowel binnen als buiten
Mis deze kans niet en plan snel een proefrit!
Algemene informatie
Merk: Mini
Modelreeks: 2014 - 2018
Modelcode: F55/F56
Asconfiguratie
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Gewichten
GVW: 1.565 kg
Milieu
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Bandenset: All-seasonbanden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.