Bouwjaar | 03-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.634 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.233 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.634 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.233 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Saint Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hefbrugweg 12 |
Postcode | 1332 AN |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33031001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.saintautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3982 x 1727 x 1425 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.225 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 90%
Bandenprofiel achter: 90%
Mini pepper One nu te zien in onze showroom
Natuurlijk is het onderhoud bekend en afgestempeld in het boekje.
Recentelijk onderhoud wat deze auto heeft gehad is:
* Nieuwe Olie
* Nieuwe Filters
* Nieuwe remblokken
* Nieuwe apk
Het interieur is professioneel gereconditioneerd.
Natuurlijk is het exterieur 3 staps gepolijst en in de coating gezet.
Kortom dit is een auto waar u zonder al te veel kosten nog veel fijne kilometers mee kan gaan maken.
Ook bieden wij u geheel vrijblijvend aan:
Garantie / aflevering pakket bestaande uit:
o Saint Standaard : 3 maanden garantie, technische voorinspectie, minimaal 6 maanden APK, schoon opgeleverd
o Saint Standaard Plus : € 995,- : 6 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk keuring,
poetsbeurt interieur / exterieur, halve tank brandstof
o Saint All Passion: € 2.495,- : 12 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk keuring,
lakcorrectie (polijstbehandeling) met glascoating, volle tank brandstof
Nieuw bij ons is de afdeling Saint Performance
Hier kunt u terecht voor:
* Tuning (chip) op maat voor elk merk
* Downpipe's
* Cat delete
* Race cat (200 cell)
* Verlagen
* Styling
* Onderhoud van uw auto
* Velgen / Banden (tot 23 inch)
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Alle informatie in deze advertentie is zo accuraat mogelijk opgesteld.
Fouten zijn echter menselijk en daarom blijven alle gegevens onder voorbehoud.
Komt u langs, controleer dan altijd zelf de zaken welke uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Deze auto is te bezichtigen in onze showroom aan de Hefbrugweg 12 in Almere.
Voor een afspraak / bezichtiging en of proef rit, zijn wij bereikbaar op:
* Mail: Saintautomotivealmere@gmail.com
* Tel / WhatsApp: 06 3303 1001
Bij aankoop word de auto gratis op naam gezet voor u !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.