![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.242 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.242 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Leiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 238a |
Postcode | 2331 AM |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5426921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83084300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumleiden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2014 - nov. 2017
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.600 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Nieuwstaat, slechts 84.242 KM, volledig dealer onderhouden.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autocentrum Leiden zetten we ons in om u de beste waarde te bieden. Onze prijzen zijn scherp en zorgvuldig bepaald om u de meest concurrerende deals aan te bieden. Doordat wij zo scherp zijn met onze prijzen kunnen wij u geen garanties bieden.
Kijk bij onze voorraad waar we vast een voertuig hebben staan die u zal aanspreken.
Vanwege de grote interesse en de snelle doorloop van onze voorraad werken we volgens het principe 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Hierdoor zijn we niet in staat om te reageren op biedingen of verzoeken voor verdere prijsverlagingen. We hopen op uw begrip en kijken ernaar uit om u te helpen de ideale auto te vinden tegen de juiste prijs.
Inruilen is mogelijk bij ons! Breng uw huidige auto mee voor een vrijblijvende taxatie en ontdek de mogelijkheden.
Kom langs in onze showroom aan de Rijndijk 238 A, 2331 AM in Leiden.
We nodigen u uit om ons persoonlijk te bezoeken en zelf de kwaliteit en de aantrekkelijke prijzen van onze voertuigen te ervaren. Graag tot ziens bij Autocentrum Leiden!
Onze openingstijden zijn:
Maandag gesloten.
Dinsdag tot en met vrijdag: 10:00 tot 17:00.
Zaterdag: 10:00 tot 16:00.
Zondag gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
![Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/122/mini-one.jpg)
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.