Bouwjaar | 29-01-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.878 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 8.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.878 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van der Eems B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Frittemaleane 2 |
Postcode | 8605 CH |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 764410 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovandereems.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2014 - nov. 2017
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.570 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
geen airco
= Bedrijfsinformatie =
Standaard worden onze auto's rijklaar afgeleverd. U kunt kiezen voor een servicepakket van € 595,-. Kijk voor meer informatie over dit servicepakket bij de button garantie op onze website.
Aan druk of zetfouten op internet kunnen geen rechten worden ontleend.
Jorgen van der Eems is in 1984 begonnen met de in- en verkoop van auto's. Scherp en helder zakendoen alsmede het leveren van kwaliteit zijn belangrijke pijlers voor ons bedrijf. Door de jarenlange ervaring en goede contacten met leveranciers en ons puur te richten op in- en verkoop, kunnen wij leveren tegen de scherpst mogelijke prijs. U wordt ontvangen in een ontspannen ongedwongen sfeer en de koffie staat voor U klaar! Een vrijblijvende proefrit kan op afspraak ook buiten reguliere openingstijden gemaakt worden. De technische kant wordt door ons uitbesteed en verzorgd door Bovag garage Betten, gevestigd in hetzelfde pand, waardoor korte lijnen en snelle service gewaarborgd zijn. Graag tot ziens op de Frittemaleane 2 te Sneek.
Bij Auto van der Eems doen wij natuurlijk altijd ons uiterste best om alle gegevens zo correct mogelijk in te vullen. Maar feit blijf: wij hebben meer verstand van auto's dan van computers. Het kan dus voorkomen dat er een keer een foutje zit in de gegevens. Mocht je twijfelen aan de juistheid van de gegevens of een foutje ontdekken, dan horen wij heel graag van je. We controleren dan nog eens de gegevens om te kijken of het klopt. Controleer de opties dus goed voordat je een auto koopt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.