Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 80.225 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 16.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 80.225 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dubbelsteyn Dordrecht B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mijlweg 65 |
Postcode | 3316 BE |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6527600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dubbelsteyn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - feb. 2021
Modelcode: F55/F56
Typenummer: XR11
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.570 kg
Interieur
Interieur: Stof Firework Carbon Black / Carbon Black, Stof (BGE1)
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: MINI Occasions NEXT
= Bedrijfsinformatie =
Gaat jouw autohart sneller kloppen van deze auto? Plan vrijblijvend een proefrit in om de auto in het echt te ervaren. We staan graag voor je klaar bij vragen of voor advies.
Dubbelsteyn is je vertrouwde BMW én MINI dealer in de regio Zuid-Holland met vestigingen in Dordrecht en Numansdorp. In juli 2024 zijn beide vestigingen overgenomen door Hedin Automotive. De 140 enthousiaste en gekwalificeerde teamleden van Dubbelsteyn blijven na de overname je vertrouwde BMW- en MINI-specialisten. Wat wel gaat veranderen is de naam. Dubbelsteyn wordt Hedin Automotive. Hiermee groeit Hedin Automotive naar 7 BMW- en MINI-vestigingen in Brabant, Zeeland en Zuid-Holland.
Meer aandacht. Meer service.
Bij Hedin Automotive vind je een ruime voorraad van zo'n 7.000 nieuwe en tweedehands auto's. Voor jezelf of je bedrijf. Om te kopen of te leasen. Wij onderhouden je auto in onze werkplaatsen en herstellen een schade als dat nodig is. En natuurlijk helpen we je bij de financiering of verzekering.
Welkom bij Hedin Automotive. Autohart van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.