Bouwjaar | 01-01-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.230 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
€ 18.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.230 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOCENTER LDS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brusselsesteenweg 236a |
Postcode | 9280 |
Plaats | Lebbeke |
Land | België |
GSM | +32 (0)486 - 693423 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterlds.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 5 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
MINI 5-deur - AUTOMAAT -LEDER - LED - volledige onderhoudshistoriek
82250 KM
BTW inclusief
verkoop met CarPass en garantie.
www.autocenterlds.be
0486693423
- metaalkeur Blauw
- Leder zwart
- Sportstoelen
- Automaat
- Multi- functioneel sportstuur leder
- cruise control
- bandenspanning weergave
- armsteun
- interieurlijsten Hazey grey
- regen- en lichtsensor
- aut. airco
- LED koplampen
- LED achterlichten
- parkeersensoren voor en achter
- parkeer assistent
- DAB radio
- Bluetooth hands-free
- Apple CarPlay
- Navigatie MINI
- noodoproep
- radio MINI visual boost
- chroom lijsten
- spraak bediening
- enz...
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.