Bouwjaar | 01-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 151.602 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 151.602 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Meis-Jacqx V.O.F. |
Contactpersoon | Leon Meis |
Adres | Ganzeweide 181 |
Postcode | 6413 GE |
Plaats | Heerlen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4428203 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automeis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Inruil en gunstige financieringsmogelijkheden mogelijk.
Nr;58
DFEZE mini 1.2 one business verkeert nog in een zeer goede staat. Zowel het interieur als de lak zien er goed uit. Ook technisch is deze auto goed in orde. Deze auto wordt afgeleverd met 2 sleutels
en boekjes. De auto krijgt een gratis afleverbeurt en indien nodig een nieuwe apk. Kortom een nette auto voor een nette prijs.
LET OP : DEZE AUTO IS TE BEZICHTIGEN BIJ ONZE VESTIGING
Ganzeweide 181 te Heerlen .
BEL VOOR INFO : 046-4428203 (optie 2) / 06-54796923!!
Wij rekenen geen afleverkosten
Inruil en gunstige financieringsmogelijkheden mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.