Bouwjaar | 23-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.799 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 10.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.799 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vaartland.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 't Vaartland 7 |
Postcode | 2821 LH |
Plaats | Stolwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 748597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vaartland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Maten
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 1.600 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
CO2-uitstoot: 112 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Ben je op zoek naar een mooie Mini One uit 2015 met opties zoals Navigatie, cruise control en Airco. Deze One is door ons ingeruild met een tellerstand van 170.799. De tellerstand is logisch verklaarbaar en de auto is dan ook voorzien van een NAP tellerrapport. Op onze website vind je het Nationaal Autorapport. Hier staat ook het aantal eigenaren in en een checklist van maar liefst 55 technische en 40 optische punten waar de auto op gecontroleerd is. De Mini One heeft een benzine motor met een maximum vermogen van 75KW (102 PK) en haalt hiermee een gemiddeld gebruik van 4.80L op 100Km.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
- Maandag tm Vrijdag: 08:00 t/m 22:00
- Zaterdag: 08:00 t/m 17:00
- Zondag: gesloten
Via telefoonnummer: 0182716409
Je kunt ook contact met ons opnemen via Whatsapp. Whatsappnummer: 0182-748576 (bellen via whatsapp op dit nummer is niet mogelijk)
Onze vestigingen zijn geopend!
Al onze vestigingen zijn weer geopend. Wil je de beste service? Plan dan een afspraak in, wij zorgen er dan voor dat we speciaal voor jou klaar staan.
Een proefrit maken?
Wil je een proefrit maken, dan kan dat op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op of kijk op https://www.vaartland.nl/proefrit-maken voor meer informatie en de voorwaarden. Voor de actuele locatie van de auto kijk op www.vaartland.nl.
Waarom kiezen voor deze Mini One:
- Navigatie
- cruise control
- Airco
- NAP gecontroleerd
- Onderhoudsgeschiedenis beschikbaar
- Voorzien van een Nationaal Autorapport
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.