Bouwjaar | 03-01-1968 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.380 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-1968 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.380 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PCH Automotive SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avenue de Nancy 8A |
Postcode | 4020 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 252579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- Mini Cooper "S" MK 2 "Groupe 2" (Petits feux) de 1968
- Passeport Technic National RACB (Valide)
- Carnet jaune RACB (Valide)
- Voiture refaite de A à Z et n'ayant que 100 Kms de mise au point !!!
- Tout est neuf !!!
- Moteur Bill Richards Racing (GB) : 1.380cc 125cv avec fiche de passage au banc à l'appui
- Boîte à crabots neuve
- Autobloquant Quaife neuf
- Gros cardans neufs
- Échappement 4/2/1 neuf
- Démarreur et alternateur neuf nouvelle génération (Plus léger et plus puissant)
- Allumage électronique Aldon (Nouvelle génération) et radiateur d'huile
- Arceau Safety Devices avec double barres dans les portes
- Extincteur automatique + Normal (Valide)
- Batterie au gel neuve
- Baquet et harnais neufs (Valide)
- Pédal-box
- Frein à main hydraulic
- Répartiteur de frein
- Toutes les durites en aviation
- Plaquette de freins carbon métal
- Tambour arrière alu ventilé avec garniture spéciale
- Réservoir alu avec mousse aviation
- Pompe à essence Facet et régulateur de pression
- Amortisseurs à Gaz réglables avant et arrière
- Berceau avant et arrière neuf et renforcé
- Bras de suspension et tirants réglable neufs
- Pare-brise chauffant
- Vitres latéral et arrière (Macrolon)
- Rampe de phares avec 4 longues portées PIAA
- Capot avant et arrière en polyester
- Pare-chocs avant et arrière en polyester
- 12 jantes Révolution 12' montées en Y Yokohama A048 neufs
- 4 jantes Révolution 10' montées en A \ J Avon neufs
- Uniquement sur rendez-vous
- Only on appointment
- Plus de photos sur notre site, more photos on our website :
- www.pch-automotive.be
- Since 1984 -
- Suivez-nous sur facebook, follow us on Facebook : www.facebook.com/pchautomotive
- Suivez-nous sur Instagram, follow us on Instagram : www.instagram.com/pchautomotive
@ Copyright 2022 PCH Automotive
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.