Bouwjaar | 11-04-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.583 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 300,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.583 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Garage Jimmy |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapelstraat 55 |
Postcode | 5366 BX |
Plaats | Megen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44441870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogaragejimmy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mini Mini Gezocht, Inkoop, Met of Zonder APK, Gezocht, Inkoop
Mini Mini Gezocht, Inkoop, Met of Zonder APK, Gezocht, Inkoop
- Kenteken: 43-XD-JR
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 03-10-2025
- Tellerstand: 234583 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: N12B16A
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1040 kg
- Max. trekgewicht: 750 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 370 cm
- Hoogte: 1407 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Interieur
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Zij airbag(s) voor
Mini Mini Gezocht, Inkoop, Met of Zonder APK, Gezocht, Inkoop
Wij zijn RDW erkend. Tevens kunnen wij gelijk de auto op uw naam zetten, geen extra tijd meer kwijt voor het postkantoor. Naam stellen kan ook s'avonds en op zondag. Wij kunnen ook alle documenten verzorgen voor de export.
Als u wilt langskomen? Voor U gaat rijden altijd even bellen zodat de auto waar U voor komt kijken niet net verkocht is of dat wij even weg zijn !! U kunt ook s'avonds bezichtigen en proefrijden.
Op zondag, feestdagen en in de avond zijn wij ook geopend op telefonische afspraak.
De koffie staat al voor u klaar in onze garage.
Regio Den Bosch-Oss-Nijmegen
Autogarage Jimmy
Kapelstraat 55
5366 BX Megen (gemeente Oss)
Tel: 0644441870
www.autogaragejimmy.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.