Bouwjaar | 05-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 15.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kuurne Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brugsesteenweg 184 |
Postcode | 8520 |
Plaats | Kuurne |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 726934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kuurnemotors.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Belgisch voertuig van eerste eigenaar in perfecte staat
Blanco gekeurd met car pass en onderhoudshistoriek
Groot onderhoud bij aflevering met eigen dienst na verkoop
1 jaar garantie met depannage via Europe Assistance
Voiture Belge de premier main en parfait etat
Contrôle technique ok avec car pass et historique du véhicule
Grand entretien effectué par nos soins avant livraison
1 an de garantie avec depannage via Europe Assistance
Andere opties / Autres options :
BLACK PACK AFWERKING / FINITION BLACK PACKNAVIGATIESYSTEEM / SYSTÈME GPSALU VELGEN 15" / JANTES ALU 15"PARKEERSENSOREN ACHTERAAN / CAPTEURS DE STATIONNEMENTSFEERVERLICHTING INTERIEUR / ÉCLAIRAGE D'AMBIANCE INTÉRIEURWITE KNIPPERLICHTEN / FEUX CLIGNOTANTS BLANCS
***************************************
- BIV Vlaanderen: € 435
- Jaarlijkse taks Vlaanderen: € 293
- Emissienorm Euro6c
***************************************
- Pour nos clients Wallons n'hésitez pas à nous contacter pour une simulation de la première mise en cirulation
- Pour nos clients de France : Un CT FRANCAIS EST FOURNI + nous pouvons vous aider pour les démarches administratives Françaises
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de advertentie, het aangeboden voertuig kan u steeds komen bezichtigen na telefonische afspraak Alvast bedankt voor uw interesse in een van onze voertuigen
- Nous ne sommes pas responsables des erreurs possibles dans l'annonce, le véhicule proposé peut toujours être vu après rendez-vous téléphonique
Merci de l'intérêt que vous portez à l'un de nos véhicules
Nous parlons Français / We speak English
Basile : +32475726934 / +33674957234 // Pascal : +32475614966 // Gijs : +32488243100
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.