Bouwjaar | 04-09-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.999 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 10.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.999 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SPRL HOM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Belvaux 125 |
Postcode | 4030 |
Plaats | Grivegnee |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 427377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
MINI One 1.2i (102cv)
09/2015 - 112.999km
- Voiture belge
- 2 propriétaires
- Carnet d'entretien complet MINI
- Parfait état
- Blanc crème métallisé
- Jantes 15"
- Tissu noir
- Climatisation
- Aide au stationnement arrière
- Buetooth
- USB, Aux
- Vitres électriques
- Kit de dépannage
- Avertisseur de crevaison
- Isofix
- ..
- Véhicule livré avec contrôle technique et Car-Pass
- Garantie 12 mois
Garage Homburg depuis 1964
Alain Homburg: +32 (0)475 42 73 77
Pierre Homburg: +32 (0)475 49 75 65
www.garagehomburg.be
Rue Belvaux, 125
4030 Grivegnée, Belgique
- Une prise de rendez-vous est conseillée avant toute visite
- Suivez nous sur Facebook: www.facebook.com/SPRLHOM
- Suivez nous sur Instagram: www.instagram.com/garagehomburg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.