Bouwjaar | 25-04-1991 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.353 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.275 cc |
Vermogen | 45 kW (61 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-1991 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.353 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.275 cc |
Vermogen | 45 kW (61 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carcenter-Rotterdam specialist in MINI |
Contactpersoon | Edwin van Eijk |
Adres | Weg en bos 16b |
Postcode | 2661 DH |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2543439 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carcenter-rotterdam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 148 km/u
Maten
Wielbasis: 203 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 635 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.020 kg
Max. trekgewicht: 406 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
Wat deze Mini 1300 Cooper bijzonder maakt is dat deze een gecertificeerde John Cooper conversie heeft, hetgeen dat deze auto een echte Cooper S maakt. Je krijgt daar ook een getekend certificaat bij als bewijs.
De auto is altijd met zorg onderhouden en samen met de lage kilometerstand, van maar 15.000 kilometer, maakt dat dat deze auto bijna in nieuwstaat verkeerd.
Zowel technisch als mechanisch is de auto altijd consequent onderhouden wat ook allemaal volledig gedocumenteerd is. Daarbij heeft de auto maar 1 eigenaar gehad.
De lak is na al die jaren nog steeds in de originele staak zonder sporen van verbleking, dat geldt ook voor de sierlijsten. De rubbers tonen geen teken van uitdroging en de naden tussen de bewegende delen zijn nog steeds evenredig.
= Bedrijfsinformatie =
CarCenter Rotterdam is al jaren hét adres om jouw trouwe Britse vierwieler in topconditie te houden!
CarCenter Rotterdam is een onafhankelijk autobedrijf dat zich al sinds jaar en dag exclusief specialiseert in het onderhoud, de styling en reparaties van het Britse merk. Onze expertise is betaalbaar, efficiënt en gericht op jouw wensen. We behandelen jouw Mini dan ook alsof het die van ons is en met onze passie en kennis zijn we dan ook van de meest gewaardeerde merkspecialisten van Nederland geworden. Wij werken uitsluitend met hoogwaardige gereedschappen en originele diagnoseapparatuur. Alle onderdelen zijn op voorraad en geen enkel probleem of wens om jouw Mini te stylen is voor ons te gek.
We zien je graag langskomen op de Weg en Bos 16B te Bergschenhoek onder de rook van Rotterdam. Tot snel!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.