Bouwjaar | 01-03-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.021 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.021 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zieleman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg. Backxlaan 206 |
Postcode | 7711 AL |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozieleman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto is net nieuw binnen, wat betekent dat hij nog niet netjes schoon is gemaakt. Uiteraard wordt hij nog netjes schoongemaakt.
Op zoek naar een sportieve en stijlvolle cabriolet? Dan is deze MINI Cooper S Cabriolet uit 2010 de perfecte keuze voor jou! Met zijn grijze carrosserie en handgeschakelde transmissie is deze Cooper S Chili niet alleen een lust voor het oog, maar ook een genot om in te rijden. Met een kilometerstand van 208021 is deze auto nog in topconditie en klaar om de weg op te gaan. Wat deze MINI Cooper S Cabriolet echt bijzonder maakt, zijn de luxe accessoires die deze auto heeft. Zo beschikt hij over xenon-koplampen waardoor je altijd goed zicht hebt, ook in het donker. Daarnaast is park control achter aanwezig, zodat inparkeren een fluitje van een cent wordt. En met het navigatiesysteem vind je altijd moeiteloos de juiste route, waar je ook naartoe gaat. Ten slotte is de lederen bekleding een stijlvolle toevoeging aan het interieur, waardoor je altijd comfortabel en in stijl onderweg bent. Deze MINI Cooper S Cabriolet is niet alleen een lust voor het oog, maar ook voor de portemonnee. Met zijn zuinige 1.6 motor is deze auto niet alleen krachtig, maar ook nog eens zuinig in verbruik. Met deze combinatie van luxe en prestaties heb je het beste van beide werelden. Of je nu op zoek bent naar een auto om mee te pronken in de stad, of om heerlijke ritten mee te maken in de zomer, deze MINI Cooper S Cabriolet biedt het allemaal. Met zijn sportieve uitstraling en zijn praktische cabrioletdak is dit de perfecte auto voor avontuurlijke bestuurders die ook van comfort houden. Ben je ook al overtuigd van de charme van deze MINI Cooper S Cabriolet? Kom dan snel langs om een proefrit te maken en zelf te ervaren wat deze auto te bieden heeft. Of neem contact met ons op voor meer informatie. We helpen je graag om deze sportieve cabriolet van jou te maken!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.