Mini Cooper Mini , Panodak, Airco, sportstoelen 1.5 Chili

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-01-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.934 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Mini Cooper Mini , Panodak, Airco, sportstoelen 1.5 Chili


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.934 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam R Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijnstraat 44
Postcode 4191 CL
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14361579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.r-mobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2016

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3821 x 1727 x 1414 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.160 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Sportieve Mini Cooper Chili met oa Panoramadak , Airco, Sportstoelen, Leer/stof bekleding , Sportvelgen enz enz

Bij deze mini heeft het teller rapport een trendbreuk vandaar deze scherpe prijs.

Inruilen is altijd mogelijk, bel voor meer info Patrick van Slobbe 0614361579

= Bedrijfsinformatie =

Nieuw adres , u bent van harte welkom voor een bezichtiging of een proefrit op de rijnstraat 44 te Geldermalsen , inruilen is altijd mogelijk. Wel kunt u altijd het beste even bellen of de betreffende auto nog beschikbaar is. We zijn te bereiken op 0614-361579

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie