Bouwjaar | 28-06-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.493 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 15.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.493 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cabriocentrum Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weteringdijk 91 |
Postcode | 8166 KT |
Plaats | Emst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53229694 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cabriocentrumnederland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - dec. 2015
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Ledig gewicht: 1.140 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Prachtige uitvoering vol met opties , Inruil is mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Onze showroom is alleen op afspraak geopend. Wij zijn telefonisch voor online verkoop bereikbaar. Cabriocentrum Nederland is een BOVAG autobedrijf en levert al 25 jaar mooie gebruikte cabriolet 's aan garagebedrijven en particulieren. Openingstijden alleen op afspraak : Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag van 9.00 - 12.30 uur. Zondag en woensdag gesloten. Bel ons voor een passende afspraak. Telefoon verkoop : 0653-229694, Welkom bij Cabriocentrum Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.