Bouwjaar | 08-11-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.361 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-11-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.361 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Theo van Schijndel |
Contactpersoon | Laura van Schijndel |
Adres | Molenrand 6 |
Postcode | 5421 VZ |
Plaats | Gemert |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 367465 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanschijndelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2004 - mrt. 2009
Modelcode: R52
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Van Schijndel heeft een uitstekende naam opgebouwd. Ons familiebedrijf is al sinds 1992 een betrouwbaar adres voor gebruikte occasions. Door het ruime aanbod van circa 75 keurige en betrouwbare occasions van verschillende merken en in diverse prijsklassen, hebben wij voor ieder budget een passende auto. Ons aanbod bestaat veelal uit jonge occasions, welke aangeboden worden tegen zeer scherpe prijzen. Veel van deze occasions zijn afkomstig van de 1e eigenaar, dealer onderhouden en ook de Nationale Auto Pas is aanwezig (NAP). Inruilen van uw auto is bij ons geen enkel probleem, wij zullen u altijd een concurrerend bod doen. Onze occasions worden afgeleverd na een uitgebreide inspectie en met een nieuwe of recente APK-keuring. Zo bent u verzekerd van een betrouwbare auto. Naast onze eigen garantie, is de garantie te verlengen naar 6, 12 of zelfs 24 maanden. Dit tegen geringe meerprijs. Vanzelfsprekend voor ons is dat wij adverteren met de juiste bouwjaren, kilometerstanden en prijzen. Al onze occasions zijn online te vinden met uitgebreide informatie en bijbehorende foto's, maar wij nodigen u graag uit in Gemert om geheel vrijblijvend ons aanbod te bezichtigen en de aangename sfeer van ons bedrijf te proeven.
Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 tot 17.30
Zaterdag: 09.00 tot 16.00
Op zondag zijn wij gesloten.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.