Bouwjaar | 12-05-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.550 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 12.985,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.550 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Fa. Looymans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Baarzenstraat 7 |
Postcode | 5262 GD |
Plaats | Vught |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6563072 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.looymansautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2009 - feb. 2010
Modelcode: R57
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.595 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zo kom je ze niet vlug meer tegen / in nieuwstaat verkerende mini cooper CABRIOLET in zeer mooie uitgebreide uitvoering !!!
Orgineel nederlands geleverd / bijzonder lage kilometerstand van 53.000 km / cabriokap in een zeer mooie staat / speciaal leder-bekleding met wit afgestikt / onderhoudshistorie van de eerste t/m de laatste beurt afgestempeld aanwezig.
Maakt je deze omschrijving en fotos je nieuwsgierig dan moet je toch even in vught komen kijken !!!
Kilometer-regristratie N.A.P / 2-sleutels / boekjes / keurig bij mini cooper aanwezig.
Verder voorzien van o.a : airco / vol.leder.bekleding / navigatie / elektr.ramen / centr.deur.vergr / elektr.spiegels / cruise.control / leder.stuurwiel / 6-versn / armsteun / handsfree.bellen / chroom.delen.extrieur / parkeerhulp achter / mistlampen voor / audio / org.windscherm / lm.velgen (onbeschadigd) met vier nieuwe banden 205-45-17 / set lm.velgen (onbeschadigd) met vier winterbanden 195-55-16.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met Bart Looymans, tel. 06-50648213
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.