Bouwjaar | 07-05-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.649 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.649 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Boss |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mollekade 23. |
Postcode | 3274 LN |
Plaats | Heinenoord |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18998249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboss.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Orgineel nederlands geleverde auto
afkomstig van de 1e eigenaar.
Klepseals vervangen dus geen last van het bekende olieverbruik!
= Bedrijfsinformatie =
Betrouwbare occasions bij Autobedrijf Boss - Voor elke rijder wat wils!
Bent u op zoek naar een betrouwbare tweedehands auto? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Bij Autobedrijf Boss vindt u een ruim aanbod aan zorgvuldig geselecteerde occasions, variërend van compacte stadsauto's tot ruime gezinswagens.
Waarom kiezen voor Autobedrijf Boss?
Betrouwbare auto's: Al onze auto's worden uitgebreid gecontroleerd en afgeleverd met een geldige APK.
Eerlijk en transparant: Wij bieden heldere prijzen zonder verborgen kosten.
Persoonlijk advies: Onze experts staan klaar om u te helpen de perfecte auto te vinden.
Bedrijfsgegevens
Naam: Autobedrijf Boss
Adres: Mollekade 23, 3274LN Heinenoord
Telefoon: +31 (0)618998249
E-mail: autobedrijfboss@outlook.com
Openingstijden: Ma t/m vr 09:00 - 17:00u
Zaterdag 10:00 - 14:00u
Bezoek ons en ontdek het volledige aanbod. Of kijk alvast op onze website: www.autobedrijfboss.nl
Wij zien u graag snel bij Autobedrijf Boss
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.