Bouwjaar | 07-05-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.834 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.834 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JS Auto Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graham Bellstraat 8D |
Postcode | 8013 PL |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26067121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsautozwolle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3626 x 1688 x 1408 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.150 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 85%
Bandenprofiel achter: 90%
Bij Autobedrijf JsAutosZwolle regelen we de financiering al vanaf 49 Euro voor de aankoop van uw auto met een financiering die bij u past. Wij bieden uitstekende voorwaarden en een scherp rentepercentage
Wilt u meer informatie over financiering bij Autobedrijf JsAutosZwolle? Neem dan contact met ons op of bezoek onze Showroom.
Inruil is mogelijk
Bekijk Andere Advertenties voor meerdere occasions
Wij houden geen auto''s vast zonder bezichtiging en/of aanbetaling wegens slechte ervaring
Immers een beller is altijd sneller!
JS Auto Zwolle
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
INRUIL IS MOGELIJK, STERK IN ELK MERK! WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel, al onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen.
Wij beschikken over eigen werkplaats
Wij verwelkomen u van harte in onze showroom:
BUITEN OPENINGSTIJDEN OP AFSPRAAK OOK OP ZONDAG
IN EN VERKOOP PUNT
GRAHAM BELSTR 1
8013 PL Zwolle
Mobil.0626067121
E.mail.s.auto.m@hotmail.com
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan aan onze advertenties(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's)geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.