Bouwjaar | 09-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 3.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Hierbij bieden wij een zeer scherp geprijsde Mini AUTOMAAT met een originele kilometerstand aan. Rechtstreeks afkomstig van de 2e eigenaresse die deze auto uit de Huisselectie kocht bij Ekris in Arnhem toen de auto zijn/haar 1ste verjaardag nog niet gevierd had, de dame in kwestie heeft de auto ruim 15 jaar in bezit gehad!
De eerste jaren bij de dealer onderhouden en daarna overgestapt naar de lokale garage.
Onderhoudsboeken, reservesleutel en Nationale Auto Pas zijn aanwezig.
De APK is tot 28-02-2025 geldig, een aflevering met een nieuwe APK is uiteraard bespreekbaar.
Waarom is deze auto zo scherp geprijsd?
- de auto heeft rechtsvoor een paaltje geraakt en is daar nu beschadigd door.
- rondom gebruikerssporen én het interieur dient een keer grondig gereinigd te worden.
- de centrale vergrendeling op afstand functioneert niet én de achterklep gaat niet open.
Bent u van mening dat dit gezien de plus- en minpunten heel acceptabel is?
Komt u dan gerust langs voor deze leuke MINI en wellicht bent u binnenkort de gelukkige eigenaar!
Bent u van mening dat het te duur is of koopt u liever iets waar geen minpunt benoemd wordt?
Dan kunt u vanaf zo'n € 6.000,- iets vergelijksbaars kopen zonder op- of aanmerking.
U ziet wat u koopt en u koopt wat u ziet ; eerlijkheid met vlijt bouwt huizen als kastelen :)
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.