![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.050 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.050 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dykara |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Bredasebaan 18P |
Postcode | 4825 BP |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38047447 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dykara.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3635 x 1688 x 1408 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieurkleur: yellow
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/45/R17
Bandenprofiel: 90%
Bandenprofiel achter: 80%
Fraaie Mini Cooper in gewilde Park Lane uitvoering
Voorzien van fijne opties zoals panorama schuif/kanteldak, navigatie en lederen bekleding
Afkomstig van particuliere eigenaar die de auto sinds 2016 in bezit had
Origineel Nederlandse auto met Nationale Auto Pas
Keurige auto zowel binnen als buiten
Technisch volledig nagezien, recente APK keuring + onderhoudsbeurt
Alle functies werken naar behoren
Inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
!! 15 t/m 20 Juli gesloten wegens VAKANTIE !!
Bezichtiging bij voorkeur op afspraak.
Welkom bij BOVAG Autobedrijf Dykara Automotive te Breda.
We zijn een jong Nederlands familiebedrijf (Dylan Katerina Randy) en onderscheiden ons door service en kwaliteit !
Onze auto's staan binnen in een overdekte + verwarmde showroom
De auto's staan altijd klaar om direct meegenomen te kunnen worden
Zo zijn noodzakelijke onderhoudsbeurten uitgevoerd en is de APK altijd langer dan 6 maanden geldig
Standaard heeft iedere auto 12 maanden wettelijke conformiteit garantie
Op auto's jonger dan 12 jaar en met minder dan 200.000km is BOVAG garantie mogelijk (tegen betaling)
Al onze prijzen zijn all-in zonder bijkomende kosten of afleverpakketten.
Auto's kunnen ter plaatse tenaamgesteld worden.
Wij zijn BOVAG lid, RDW-erkend, VASS-lid en aangesloten bij Autogarantie.nl (AutoTrust)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
![Autotest | Mini MINI Eeuwig jong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/100/mini-cooper.jpg)
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.