Bouwjaar | 13-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.985 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.985 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Center Ulft |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ettenseweg 20a |
Postcode | 7071 AD |
Plaats | Ulft |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 239783 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasioncenterulft.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2006 - feb. 2010
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Ledig gewicht: 1.065 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: B
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
wegens inruil verkregen zeer mooie mini
prijzen zijn incl apk en afleveringskosten
om teleurstellingen te voorkomen vragen
wij u altijd te bellen voor een bezichtiging
= Bedrijfsinformatie =
openingstijden :
ma t/m do op afspraak
vr en za van 10:00 - 15:00
liever een ander tijdstip, neem
dan contact op met het bedrijf.
al onze internet prijzen zijn incl
afleveringskosten en apk. onze
occasions staan rijklaar !
ook kunt u bij ons een uitgebreid
autotrust garantie pakket afsluiten,
van 6-12-24 maanden garantie.
dicht bij huis en in heel europa !!
door middel van uitermate selectief
inkopen wordt hoge kwaliteit bereikt
waarbij u altijd verzekerd bent van
een goed onderhouden automobiel.
inruil van u huidige auto is ook
mogelijk,maar ook een motor,
boot of camper is bespreekbaar.
in samenwerking met DTC lease
kunnen wij u ook een passende
financiering aanbieden.
de internetprijzen zijn scherpe
meeneemprijzen.(zonder inruil)
heeft een van onze top occasions u
interesse gewekt kom dan langs in
onze showroom aan de ettenseweg
in ulft of bel naar : 0315-239783
DISCLAIMER
alle moeite is genomen om de
informatie op deze internetsite
zo accuraat en actueel mogelijk
weer te geven. fouten zijn echter
nooit uit te sluiten. vertrouw daarom
nooit alleen op deze informatie,
maar controleer bij aankoop de
zaken die u beslissing zouden
kunnen beinvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.