![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.251 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.251 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - jul. 2014
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.525 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart/ rood
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Met een auto als deze MINI komt u absoluut goed voor de dag. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het lederen interieur ademt luxe, en het zit uiteraard fantastisch. Comfort en een gevoel van luxe: dat geeft de heerlijke stoelverwarming. In het begin is het even wennen, dat start-stopsysteem. Bij het eerste stoplicht, in de eerste file. Maar geloof het maar: bij de eerste tankbeurt is dat over. Al kan dat wat langer duren, want het scheelt behoorlijk in brandstof! Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en elektrisch bedienbare ramen voor.
Tijdens de rit bedient u het audio-installatiesysteem met de knoppen op het stuur of met uw stem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Extra opties op deze auto zijn: buitentemperatuurmeter, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI samen. Het bandenspanningscontrolesysteem waakt over de hoeveelheid lucht in de banden. Bij drukverlies in een band krijgt u automatisch een waarschuwing.
Even bellen voor een afspraak en deze MINI staat voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Wanneer u een proefrit wilt maken en/of meer informatie wilt over de auto kunt u ons telefonisch bereiken tussen 09:00 - 19:30 uur op telefoonnummer 0180-201 707.
Voor financiering of financial lease? www.carleasenederland.nl
Met vriendelijke groet,
Jeroen Kik
Autocentrum Krimpenerwaard
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Autocentrum Krimpenerwaard B.V
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
![Autotest | Mini MINI Eeuwig jong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/100/mini-cooper.jpg)
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.