Bouwjaar | 02-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.438 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 3.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.438 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Krabmann Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Duikerweg 7 |
Postcode | 5145 NV |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51143915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.krabmann.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2006 - feb. 2010
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Service Plus (€ 495): Rijklaar geleverd inclusief een kleine servicebeurt
- Basis service (zonder meerprijs): Dit pakket is standaard inbegrepen. Gratis tenaamstelling en eventuele vrijwaring.
- All-In service (€ 999): Rijklaar geleverd inclusief 6 maanden huis garantie of 10.000 km.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
- Optioneel (€ 895): Preventief de distributieketting vervangen van een N43 motor
= Bedrijfsinformatie =
Hij staat klaar voor een nieuw avontuur, stapt u in?
Graag nodig ik u uit voor een overtuigende proefrit. De koffie staat voor u klaar!
Heeft u vragen? Aarzel niet, u kunt mij te allen tijde telefonisch bereiken.
Niels Krabman Tel: +316 5114 3915
Al onze auto's zijn ook leverbaar met aantrekkelijke financiering zowel privé als zakelijk. De getoonde prijs waarmee de auto geadverteerd is, is de meeneemprijs. Tenzij anders vermeld, zie onze website voor meer informatie. Wilt u een auto komen bezichtigen graag van tevoren contact opnemen om een afspraak te maken, wij zijn enkel geopend op afspraak, tevens voorkomt dit teleurstellingen. Met de grootste zorg stellen wij de advertenties samen, u kunt echter geen rechten ontlenen aan de inhoud. Optie Type ,druk-, prijs- en uitvoeringsfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.