Bouwjaar | 17-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.614 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.614 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrale Alkmaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berenkoog 3 |
Postcode | 1822 BH |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 3030050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentralealkmaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2006 - feb. 2010
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze MINI enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, dakspoiler, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. U vindt in deze auto ook airconditioning. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI samen. Als het tijd wordt om de banden bij te pompen, waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Kosten afleverinspectie met kleine beurt, nieuwe apk keuring en €295,-
Rijklaarmaakkosten-pakket inclusief onderhoud volgens fabrieksspecificatie's, nieuwe APK, Bovag 40 punten check en 12 maanden Bovag garantie €1.295,-
Let op dit zijn optionele kosten.
Het vervangen van de distributieriem (indien nodig) valt niet binnen het afleverpakket.
Inruil/financiering mogelijk.
Bezichtiging buiten openingstijden (ook op zondag en in de avonduren) is mogelijk na telefonische afspraak.
Informatie buiten openingstijden, 7 dagen per week tot 22.30 tel:06-51204900.
Auto Centrale Alkmaar
Berenkoog 3
1822 BH ALKMAAR
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.