Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.795 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 5.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.795 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Leiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 238a |
Postcode | 2331 AM |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5426921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 48470448 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumleiden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - dec. 2013
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.090 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 5
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Keurige Mini Automaat, auto is dealer onderhouden, boekjes en nationale autopas aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autocentrum Leiden zetten we ons in om u de beste waarde te bieden. Onze prijzen zijn scherp en zorgvuldig bepaald om u de meest concurrerende deals aan te bieden. Doordat wij zo scherp zijn met onze prijzen kunnen wij u geen garanties bieden.
Kijk bij onze voorraad waar we vast een voertuig hebben staan die u zal aanspreken.
Vanwege de grote interesse en de snelle doorloop van onze voorraad werken we volgens het principe 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Hierdoor zijn we niet in staat om te reageren op biedingen of verzoeken voor verdere prijsverlagingen. We hopen op uw begrip en kijken ernaar uit om u te helpen de ideale auto te vinden tegen de juiste prijs.
Inruilen is mogelijk bij ons! Breng uw huidige auto mee voor een vrijblijvende taxatie en ontdek de mogelijkheden.
Kom langs in onze showroom aan de Rijndijk 238 A, 2331 AM in Leiden.
We nodigen u uit om ons persoonlijk te bezoeken en zelf de kwaliteit en de aantrekkelijke prijzen van onze voertuigen te ervaren. Graag tot ziens bij Autocentrum Leiden!
Onze openingstijden zijn:
Maandag gesloten.
Dinsdag tot en met vrijdag: 10:00 tot 17:00.
Zaterdag: 10:00 tot 16:00.
Zondag gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.